גילויים על מדעי המח ששופכים יותר אור על ההזדמנויות הנפלאות הפדגוגיה!

למה להמשיך לשרת את אותה פדגוגיה לכולם, כאשר מדעי המוח אומרים לנו שכל מוח הוא ייחודי ולומד בדרכו?
איזו פדגוגיה אישית תשים את הלומד במרכז כל תשומת הלב? למה לשמור על מערכת למידה עובדתית, קרה ונוקשה כאשר מדעי המוח מוכיחים שאין למידה ללא רגש, ללא זיכרון רב עוצמה?
למה לשלול מהמוח חמצן ופעולה כאשר למשל מאמץ פיזי משפר מאוד את הביצועים הקוגניטיביים? איך אנחנו יכולים לעשות שימוש טוב יותר במנגנונים המאפשרים את תוחלת החיים של זיכרון להיות מוגברת ולגרום לתפקוד טוב יותר של המוח האנושי ?

כותב המאמר הוא ד"ר דניאל גור אריה
דוקטור לפילוסופיה במדעי המוח
מורה ומרצה למדעי הרוח והחברה
יועץ ומדריך פדגוגי  

נציג שירות זמין לשיחה: אורטל

אורטל: 
אשמח להתאים עבורך טיפול אישי
אורטל: 
הכנס/י את מספר הטלפון שלך ואחזור אלייך

נציג שירות זמין לשיחה: אורטל

אורטל: 
הכנס/י את מספר הטלפון שלך ואחזור אלייך